close
想太多是一種煩惱

知道太多也是一種煩惱

簡單是一種幸福

如果能隨遇而安更好

要的太多 得到的太少

誰能平靜的對別人說一句 NO WORRIES,MY FRIEND?

那就來點音樂吧…

---------------------------------------------------------



I just know your life\'s gonna change
Gonna get a little better
Even on the darkest day
I just know your life\'s gonna change
Gonna get a little further
Right until the feelings change

So, this is how it goes?
Think you\'ve come this far with nothing to show
That ain\'t so, no
You don\'t see where you are
And if you don\'t look back you know you\'ll never know

Cause you think that you\'ve been living, just treading water
And waiting in the wings for the show to begin
But I always see you searching
As you try that bit harder
Getting closer, oh yeah, to the life you\'re imagining

(I just know your life\'s gonna change)
Maybe not today, maybe not today
Some day soon you\'ll be all right
(I just know your life\'s gonna change)
Don\'t turn the other way, turn the other way
Feel lucks on your side
(Just wanna live)
No worries, no worries
(Don\'t wanna die)
No worries, no worries
(Fight thought the lows)
Say it for me, say it for me
(And take all the highs)
We all need somebody
(Yeah we can sink)
No worries, no worries
(Or can you swim)
No worries, no worries
(Or walk on out)
Say it for me, say it for me,
(Or jump right in)
We all need somebody

So, baby keep drifting on
Your endeavours ain\'t just selfless wasted time
Seek and find, yeah yeah
You\'re not that far from what you\'ve hoped and wished for all along

I just know your life\'s gonna change
Say it for me, say it for me
We all need somebody

我知道你的人生將要改變

將會變的好一些

即使在最黑暗的日子

我知道你的人生將要改變

將會變的更進一步

直到那感覺成長完全



所以就這樣嗎??

想想你已走到這個地步但什麼也沒得到

那是不對的,都不對

你不知道你在哪

如果你不記起教訓你將永遠無法成長



你以為你生於世,但生活卻像是踏在水上

等待著人生的轉折出現

但我發現你常常在追求

如果你努力嘗試

是的,你將會接近你所夢想的世界



(我知道你的人生將要改變)

也許不是今天,也許不是今天

有一天你將會成功

(我知道你的人生將要改變)

不要離開現在的方向,不要離開

要感到自己很幸運

(努力求生)

沒有煩惱,沒有煩惱

(不想死去)

沒有煩惱,沒有煩惱

(在最低水準下奮鬥)

對我說,對我說

(做到自己的最好)

我們都需要彼此

(是的,我們會消沈)

沒有煩惱,沒有煩惱

(但也會努力爬起)

沒有煩惱,沒有煩惱

(或是繼續向前努力)

對我說,對我說

(或是繼續向前努力)

我們都需要彼此



所以寶貝,繼續流浪

你的努力並沒有白費

尋找必將得到

你離你心中所追求的希望不遠了



我知道你的人生將要改變

對我說,對我說

我們都需要彼此
arrow
arrow
    全站熱搜

    JK720803 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()